ظاهراً به نظر می‌رسد که گویا دوباره دارند بورس را باد می‌کنند، و پس از چند صباحی، همان «از ما بهتران رانتخوار» و جماعت رند متصل که باید، بموقع با سود و ثروت خواهند گریخت، و آوار بر سر بی‌خبران فرود خواهد آمد.