جملاتی از یک بانوی ایرانی که قلب را از احترام و شعف و حس عظمت انسانی به لرزه در می آورد...
از اینجا
https://79.blogfa.com/post/1182
جنگ تازه شروع شده است
ماهی جانم امروز دومین روز جنگ است و موشک ها تا دم در خانه رسیده اند نمیدانم شاید فردا شاید هم ساعتی دیگر نباشم
هیچ وقت دوست نداشته ام در جنگ بمیرم
ولی حالا که اتفاق افتاده است میخواهم شجاعانه بمیرم
نمیخواهم مثل یک ترسو به گوشه ای بخزم و بگویم بس است به اتمام برسانید
تا امروز ده ها کودک مرده اند و ده ها نفر زیر آوار مانده اند
من اتفاقاً میخواهم انتقام خون تک تکشان را بگیرند
ماهی جان تو روزی به دنیا می آیی با این جنگی که رخ داد
بعید میدانم که تو در میان لاشه ی موشک ها بتوانی به دنیا بیایی
اگر روزگاری در آغوش زنی به دنیا آمدی
میخواهم همیشه برای گرفتن حق شجاع باشی! حتی اگر به قیمت جانت باشد .. اگر روزی شجاعتت را در ازای زنده ماندن بفروشی هر روز در وجود خودت جز یک حیوان چیز دیگری نمیبینی
با عشق میم ♡

